2008年7月24日

足球小將/ Be-Bop Highschool/ Z Gundam/ 星矢/ Touch筆盒

這個Z Gundam是我的第一個動畫主題筆盒, 嚴格來說, 其實應該說是第一個我用零用錢買的卡通筆盒, 應該是中一,中二買下的吧. 而真正的第一個動畫筆盒, 則應該是小學用那種日本磁石貼底面雙層筆盒, 是無敵超人森寶3(無敵超人ザンボット3)來的. 可惜沒有留下啦. 不知道網上有沒有可能找到圖片呢?

這個星矢的正點呀, 有個窗口可以看到裡面的圖, 如圖那個冰河的俊臉!

TOUCH是漫畫版的圖, 比動畫版漂亮, 兼且我都是對漫畫版比較有感情. 亞洲電視播時我覺得配音太不濟, 投入感大打折扣.

3 則留言:

  1. 嘩點解你會有咁多日本筆盒?? 當年呢d筆盒大家雖然買得起, 但都唔係輕輕鬆鬆"話買就買", 每買一舊都思前想後好耐先下決定....

    其實最驚訝既唔係你買左咁多, 而係你竟然保留得到咁多... 呢樣先最堅。

    回覆刪除
  2. 我之前都說過膠墊板是最易於收藏, 皆因堅固得來有彈性又不佔地方, 通常要丟都未輪到它.
    而鐵筆盒呢, 僅次之啦. 你想, 鐵wor.同月餅盒的道理啦, 有心留係不難的. 不會怎樣舊化啦, 係蓋子有些有點兒凹啦.而筆盒本身又可以裝其他不捨得丟的小巧收藏品.實用0架!

    一來敗家啦. 而其實是三四年下來買下的, 都是平均一年兩個左右啦. 雖然, 一個筆袋其實可以用一世.亂買東西也算是 "年輕時犯下的錯"吧.(馬沙 from Gundam0079)

    回覆刪除
  3. 那時代好興這類鐵筆盒,幾乎每個學生都是用這種,有一層或兩層,好懷念

    回覆刪除