2008年11月17日

演員龍方離世

"你估做一個咁成功既契弟係咁易架咩?"
昨天讀到演員龍方離世。
**************************************************************************
《 賭 神 》 反 派 肺 癌 病 逝
在 《 賭 神 》 演 背 叛 周 潤 發 的 反 骨 仔 大 反 派 演 員 龍 方 ( 原 名 李 健 民 ) , 上 周 五 ( 14 日 ) 於 西 安 一 醫 院 病 逝 , 終 年 54 歲 。 他 當 年 由 任 職 天 天 漁 港 經 理 變 為 演 員 , 演 出 過 幾 十 部 電 影 , 今 年 發 現 患 肺 癌 後 , 曾 到 內 地 尋 名 醫 , 但 終 不 敵 癌 魔 。

沒 留 遺 言
近 年 轉 戰 內 地 的 龍 方 , 與 深 圳 嘉 年 華 明 星 公 司 簽 了 經 理 人 合 約 , 該 公 司 總 經 理 周 行 昨 日 證 實 龍 方 去 世 消 息 , 他 在 電 話 中 表 示 : 「 14 日 他 在 西 安 醫 院 去 世 , 今 日 我 已 替 他 舉 辦 了 葬 禮 , 遺 體 火 化 了 , 骨 灰 會 送 到 深 圳 交 回 給 他 的 家 人 。 」
周 行 指 龍 方 由 2000 年 開 始 已 沒 再 拍 電 影 , 近 年 主 力 在 內 地 登 台 和 剪 綵 等 , 今 年 5 月 發 現 患 上 肺 癌 後 , 曾 到 武 漢 找 中 醫 , 可 惜 沒 有 太 大 起 色 , 再 轉 到 西 安 求 診 , 在 西 安 僅 住 院 兩 星 期 便 告 不 治 。 周 行 表 示 : 「 他 入 院 後 已 不 能 說 話 , 所 以 沒 有 留 下 遺 言 就 去 了 , 我 很 難 過 , 近 年 他 在 內 地 發 展 , 太 太 與 他 離 婚 後 , 已 和 女 兒 移 居 海 外 , 所 以 他 葬 禮 並 無 家 人 在 場 。 但 我 覺 得 他 生 前 在 港 拍 過 不 少 出 色 作 品 , 他 死 後 , 我 希 望 演 藝 人 協 會 可 以 在 港 為 他 舉 行 追 悼 會 。 」
採 訪 : 何 永 寧
**************************************************************************
血洗洪花亭姦王祖賢﹐上海灘賭聖黃金貴﹐至尊無上做日本仔﹐賭神演高義又姦張敏條屍(戲中龍方由劉江配音﹐張敏則是荷媽李司琪配的)﹐雷洛1最後大佬﹐好正的反派大爛角色超級演員。如果能看到他找次演好人﹐肯定非常有趣﹐可惜沒有可能了。會不會演過而我不知道呢﹖找到內地網說獄中龍他演過稍為正面的律師﹐真的嗎﹖我沒有獄中龍呢﹐要找回來看看。希望能找到包裝好些的版本。我記得其實舊的邵氏戲係見過他的﹐不過我估他70年代幕前沒有怎樣好發展﹐轉了去做其他行業﹐聽聞再出來演戲前是做酒樓經理﹖到至尊無上才開始重返銀幕。

報導所知似乎孤單的去了﹐聽起來比較淒涼。其實我沒有權利評價人家選擇面對疾病﹐離開的方式﹐當事人可能不認為這是淒涼。總之﹐知道這演員這樣離開﹐我實在覺得不舒服﹐亦很懷念他的演出。

內地魏君子的網誌江湖外史之港片殘卷有非常詳盡的龍方演藝背景﹕龙方之死:“禽兽不如”极致反派 怀念港片最好时代

從上址得知有套龍方監製的[奸人世家]﹐集合很多超級奸人﹐又是我的搜羅對象了。

11 則留言:

  1. > 賭神演高義又姦張敏條屍

    好似唔係喎, 好似係姦完先殺, 留低餅帶嘛...

    後期有另一個奸角演員個style好鬼"龍方", 但係我又up唔出邊幾套。(唔sure係咪《至尊無上續集》)


    > 找到內地網說獄中龍他演過稍為正面的律師

    冇記錯既話獄中龍做律師既係何家勁

    回覆刪除
  2. http://hk.youtube.com/
    watch?v=sUnQgoVJFbE&feature=related

    契弟唔易做, 囉一千五百萬又送二百萬, 嘿!

    回覆刪除
  3. 謝謝agnes: 逍遙侯看這link就知道高義條友強姦不遂誤殺繼而姦屍!

    to 逍遙侯: 何家勁係第二主角, 的確係律師. 可能龍方係對方律師定同事, 沒有重看, 唔記得.

    回覆刪除
  4. 如果講至尊無上續集, 那個演員我猜本人是講國語的, 不肯定. 即是呂良偉上海皇帝都有那個, 最初係杜月笙提拔的世姪, 後尾反骨起飛腳的, 他比龍方來得高瘦一些. 名字一時忘了.

    回覆刪除
  5. 搵到了, 那個"龍方第二"叫王宵, 又係過左身.......

    回覆刪除
  6. 係﹐就係王宵。
    又係過左身!? sigh~~
    anyway謝謝你找回他的名字。
    至尊無上續集永霸天下........你有冇買那隻劉華CD﹐有本大書的。有你有我有情有生有死有義.......我個腦呢一刻RECALL不到首歌叫咩名﹗

    回覆刪除
  7. > 有你有我有情有生有死有義.......

    同你完全一樣, 我都硬係諗唔返叫乜名, 特登去查先查到, 《一起走過的日子》。
    其實講真我從唔中意劉生唱歌, 但呢首卻真係覺得好好聽, 尤其後來再睇埋套戲入面個片段。btw記憶中依稀認為片入面唱既版本亦唔同唱片版, 但未能證實。

    第二集(永霸天下)唔知有冇王晶參與? 依家只能搵到杜琪峰導演。咁問既原因係前後兩集其實都係刻意"顛覆"呀王生既電視鉅作《千王之王》, 好多觀眾都冇注意到呢件事。第一集將羅四海vs仇大千(有冇記錯?)決戰180度掉轉黎玩, 結果更合情合理; 第二集就玩返「南爆眼、北跛手」, 可惜第二集即使搵杜Sir拍都會冇厘火氣, 晒左。

    回覆刪除
  8. Hi 逍遙侯,

    我相信王晶沒有參與永霸天下.看永霸天下實在非常的天若有情(其實杜琪峰拍吧?), 愛的世界(劉松仁, 小柏林), 完全feel到唔係王晶講緊故仔.

    呀不過你唔提起, 我都忘了兩個角色殘缺的安排同千王之王裡南北千王一樣.

    回覆刪除
  9. 謝賢千王第一集VS who? forgot.總之係俾郭峰偷襲挖眼的. 係囉, 至尊1最尾又係女人代賭.
    第二集千王群英會謝賢演屠一笑VS 仇大千(劉兆銘)輸了隻手.

    我上面reply記錯晒. 原來你係話永霸天下的劉德華和王傑二人的殘缺跟兩個謝賢一樣.

    回覆刪除
  10. 呀又唔係, 我記得第一集楊群演的上代北千手就係俾人挑斷手筋的, 都係你講的北跛手, right?

    回覆刪除
  11. 係, 劉華同王傑根本係現代版"南神眼"、"北千手"。

    同樣係神眼變盲、神手變跛, 然後合作應付決戰。不過已經唔記得舊版兩人合作係點扭橋法; 新版(永霸天下)就直頭唔明佢個ending究竟搞乜...

    (第一集至尊無上, 阿倫係同陳玉蓮講話自己偷雞、但實際上一手好牌; 以前千王之王剛相反, 厄汪明荃話一手好牌但其實偷雞)

    回覆刪除