2008年11月12日

山T女福星文件夾


這個收穫星的小子們(うる星やつら, 香港又名山T女福星)文件夾是我一個老朋友在我小學四年級送給我的生日禮物. 其實我從來沒有正式看過一集或一本收穫星漫畫, 高橋留美子的漫畫我看最多是在漫畫週刊裡看相聚一刻, 不過都不算特別喜歡過.

但這是朋友送的禮物, 我這麼多年來都珍而重之. 這個朋友現在仍是我最重要的好友呢. 這個文件夾有廿五,六年歷史了, 不過我仍保存得'算係咁', 如果賣出去都夠膽話九成新. 當然, 其實沒有可能會賣.

很多年前開始我都是用它來放從雜誌剪下來的中山美穗圖片.

2 則留言:

  1. Hello, I came to your blog by chance and was attracted by this topic! I love Miho and also うる星やつら. ^_^ Love your blog as well because I love Anime

    回覆刪除
  2. Hi, annonymous visitor, thank you very much for your visit. it will be even better if you can at least leave your name or blog address for further sharing in the future.

    回覆刪除