2008年11月19日

明報週刊40周年紀念號

明周出了本特刊. 有很多香港舊東西, 照片. 像TVB光影流情雜誌版. 典型地近年我越老越喜愛懷舊(其實少年的我已經喜歡聽回孩童時候的卡通歌曲啦, 喜好係從小有跡可尋), 如果你有相同興趣, 這實在是必入的好東西.

附錄是創刊至今的封面集(不是電影雙週刊要到休刊才出這個). 看回幾十年的娛樂頭條, 幾正.



舊雜誌廣告幾則:
街道, 地區變遷, 圖為彌敦道彌敦酒店今昔比較.

荷媽0係大廳! 李司琪入了無線就變得冇咁sharp, 我印象她很早就做成熟角色. 現在才知道她一早演技已經比其他幾個阿姐高幾班, 抱歉後知後覺.

這個謝賢父子愛情網絡超級搞0野.


傳奇人物專題

4 則留言:

  1. 30周年特刊時已經玩過愛情分怖圖, 當時由蕭芳芳開始玩起.

    回覆刪除
  2. 仲有冇得買?!??!?!?! 邊度有?? 就咁街邊報紙檔嗎??

    回覆刪除
  3. 逍遙候﹐係呀﹐報攤﹐只首$35。

    Agnes﹐三十周年時我不在香港添﹐你有嗎?平日沒有買明周的習慣, 但近年張國榮﹐梅艷芳的紀念號我都會買的. 其實到現在仍不願“紀念”這二人。

    回覆刪除
  4. 有, 封面係林青霞. 不過訂裝唔好, 已經甩皮甩骨, 但有好多相好多資料, 絕對係懷舊既寶庫.

    回覆刪除