2008年8月20日

黃毓民

星期六下午去了高登買RAM, 回來一上地鐵出口見到毓民的社民連為9月7日立法會選舉拉票. 今次社民連似乎有不俗的資金支持. 大宣傳車大電視. 我算是毓民的FANS, 馬上跑回家拿他的著作下去給他簽名.


小冊子, CD-ROM, 樣樣齊全得來設計artwork都很精美漂亮.

說真的, 其實之前我不知道毓民就是出戰我家所屬的九龍西區. 現在知道了, 我到時投哪個就不用再多想了.

4 則留言:

  1. 哈哈~ 搵左一陣先知道留言在此....

    你都有呢套珍品~ !! yeah~!!

    回覆刪除
  2. 你都有呢套珍品~!!

    回覆刪除
  3. 想問 : 隻CD係咩黎架? 我環視四周都冇人有呢隻碟...

    回覆刪除
  4. 我其實未開過隻CD。總之係果日與釘裝小冊子一起派的。
    是今次選舉的宣傳單張空前的多還是我以往留意存下來得少呢。真係好多。不過十三張名單爭五個位﹐一個給我一張就已經13張﹐很多又不只一次﹐多都是很正常。

    回覆刪除