2010年11月9日

看看馬沙的反擊比較一下



22年前的電影. 究竟現在Unicorn Gundam進步了在哪? 解像度? 馬沙反擊故事其實散亂, 沉悶說教味道濃郁, 今天的獨角獸則保持沉悶水平兼作畫完全偷懶, 莫說應該有今天的水平, 就是跟當年比較還猶有不及. 可惜.

2 則留言:

  1. 獨角獸我仲未睇, 不過馬沙反撃係大電影, 兼且係第一部原創劇場版, 當然唔可以馬虎.

    回覆刪除
  2. 其實多年以來Gundam電影講句坦白話, 真係未試過精彩...每一套都真係只得最後showdown決戰可以睇睇.

    當年睇馬沙逆襲, 我唔識日文但當時身邊d「日迷」朋友堅持要租隻日版LD(其實係咪果時冇其他選擇?唔記得了),真係睇到我...。另外事實係睇完LD我完全唔明白背後果d「分尼」究竟係度做緊乜.

    Unicorn第二集未睇, 第一集覺得只得最最最後「拉骨變身」同之後擺pose果一殺那呢組鏡頭係「好睇」.

    ...Gundam迷勿追殺~

    回覆刪除