2008年12月22日

葉問


電影好看。

開心看見葉偉信特色, 仍能加入自己喜歡的家庭/一家人食飯的重視概念﹕

葉問﹕唔係唔打﹐係你來得唔0岩時候﹐因為我食緊飯。

葉問﹕廖師傅來切搓﹐但係如果未食飯﹐坐埋0黎一齊食啦。

葉準小朋友﹕“爸爸﹐媽媽話你再唔出手﹐屋企D野俾人打爛晒啦。”講完就踏他的三輪車揚長而去。

武痴林﹕"葉師傅你著晒長衫做野好唔方便0架。"
葉問﹕"我又點知我會係0黎左呢度‘倒煤(霉)丫。"

原警官後日文翻譯林家棟﹕"我唔係走狗﹐我只係翻譯﹐(日本語)“わたしは中国人です!”

故事故意不講成長﹐一出場就是武功大成﹐有家有妻兒的有錢人。
甄子丹處理這不乞人憎, 有儒雅氣質風度的少爺﹐演來尚可﹐沒有甚麼看得人尷尬太不見得人的演技。

不跟史實﹖我看虛構電影從不介意﹐又不是打外星人﹐那時代始終都係講打日本人大佬﹐冇咩好投訴的。劇作只必須忠於自己塑造的世界觀之邏輯﹐沒有忠於史實的義務。

今天於書局買了本講葉問/詠春的書﹐知道了原來葉問幼年在佛山跟找錢華習詠春﹐葉12﹐3歲時找錢華離世後則跟師兄吳仲素繼續學藝。到約16歲就在香港讀書時跟梁贊次子梁碧深造了詠春技藝有四年。

這些生平都很有趣﹐不知道又會否被大陸拍做連續劇了。

沒有留言:

發佈留言