2010年9月24日

Jam Project Maximizer 香港演唱會2010

我其實不喜歡Jam Project的歌曲. 今次決定買票捧場, 是出於既然影山ヒロノブ來了香港, 我沒有理由不去捧吓咁解.

全場我懂得的歌曲可能只有5首, 包括一首廣東話(問回是Keroro的歌)和一首國語歌我都唔知咩來的.而真正有點興奮的可能只有真鐵甲萬能俠 op2 守護神Guardian.

彷彿有Live band不能浪費, 於是去盡音樂大聲D咁, 每逢勁歌音樂都完全蓋過人聲, 根本聽不清楚. 我個人向來對鑑賞不到歌者唱功的演唱會最不感興趣, 昨晚中晒招. 所以最開心的自不免是隊員自己玩音樂的Accoustic section. (後記: 有朋友坐最前說不會有音樂蓋過人聲現象, 唉, 場地缺陷)

其他人好像非常興奮, 我無責任懷疑大家不自覺在交戲, 俾了錢唯有投入. 我觀察那些叫ENCORE, MOTTO MOTTO位聲音頗弱, 零星散落, 我主觀覺得其實大家對jam這種表演方式有點膩. 始終, 9成時間真係聽不清楚歌手歌聲啊, 邊有癮0架? (注意: 此乃純個人感受, 當然相信有真心陶醉投入者, 該等人士請勿見怪)

新感受是覺得福山芳樹那些叫法現場又真係聽得人幾興奮.

演唱會結束主辦預告12月米倉千尋, 石川智晶會再來, 我最初想咁麻麻地0者, 咁快又來, 誰不知是與MIQ, 鮎川麻弥及麻倉あきら(Gundam X OP主唱Romantic Mode的Vocal)一起來! 即係Gundam
主題的演唱會! 本來都多數會去, 現在有MIO和鮎川麻弥, 變成必定會去了!

走路去回德福地鐵那邊時, 後面有班非常亢奮的FANS自己邊走邊繼續Skill. 唔知叫他們去Music Box(日karaoke)直落制唔制呢?

2 則留言:

  1. 我坐第三排, 唔止幾乎聽唔到唱乜, 重要連音樂都走晒音, 個喇叭啲聲拆晒, 好明顯聽到有啲音節突然無聲咁, 今次音響完全壞滅!

    回覆刪除
  2. 真係好可惜架,聽唔清楚d人聲,我仲係到諗日本嘅JAM LIVE會唔會本身係咁定係九展場地差...

    回覆刪除